Translate

Popularne

Obserwatorzy

Kategorie

czwartek, 13 czerwca 2013

Sklep z dodatkami

Jak dobrze! Ciepło wreszcie, wiosna słoneczna, kolorowa!. Od razu więcej życia poczułam i zaczęłam myśleć o nowych sesjach, bo aż mnie ta siła pcha naprzód i każe robić coś nowego :) Zaczęłam się więc również rozglądać za nowymi dodatkami do sesji, których mogłabym użyć przy realizacji swoich pomysłów. Wiecie jednak jak to jest? Jedna rzecz tu, druga tam, coś niby za 5 zł, ale z przesyłką za 20...
I wreszcie znalazłam! Jak dobrze! Ktoś pomyślał o mnie :) Znalazłam sklepik Mamamada, w którym można kupić różne rzeczy do sesji :) Ale to nie koniec niespodzianek, chociaż w zasadzie dalszej części mogłam się domyślić :)
Otóż okazało się, że sklepik prowadzi moja znajoma pani fotograf :) Mogłam się domyślić, prawda? Że robi to ktoś, kto doskonale rozumie czego potrzebujemy.

Chciałam Wam zatem pokazać dwa z produktów jakie mam u siebie - pierwszym jest skrzynka vintage, drugim koronkowy namiot.













2 komentarze:

  1. Świetny blog :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia..te w namiocie super...w pierwszej chwili myślałam,że modelka ma kolorowe soczewki...zdjęcia maleństwa w skrzyni- no comment<3;)

    OdpowiedzUsuń